Naast individuele behandelingen bied ik ook diverse andere trajecten aan, gericht op het ondersteunen van kinderen, (jong)volwassenen en hun omgeving.
Mijn doel is om meer inzicht te bieden in de werking van de primitieve reflexen, omdat er op dit moment nog weinig bekendheid over is. Dit inzicht is essentieel voor het begrijpen van de ontwikkeling en het leerproces van kinderen.
Mijn aanbod omvat:
Observaties: Het nauwkeurig in kaart brengen van de behoeften en uitdagingen van leerlingen, zodat gerichte ondersteuning kan worden geboden.
Bewegingsprogramma: Het opzetten van programma's voor studenten om reflexen klassikaal te integreren, speciaal voor diegenen die dit nodig hebben. Deze programma's zijn ontworpen om motorische vaardigheden en zelfvertrouwen te bevorderen, met een focus op het uitdoven van reflexen die een grote invloed hebben op het leerproces. Het is van cruciaal belang om zo vroeg mogelijk in deze processen te investeren, omdat dit het fundament vormt voor de verdere ontwikkeling van het kind. Door het optimaliseren van deze reflexen kunnen we de leercapaciteit en het welzijn van de leerlingen aanzienlijk verbeteren.
Workshops en specialistische ondersteuning voor docenten: Het bieden van ondersteuning aan docenten die zich onmachtig voelen in hun omgang met neurodiverse kinderen en (jong)volwassenen. Tijdens deze workshops leren we effectieve strategieën en technieken om beter te kunnen inspelen op de behoeften van deze leerlingen.
Workshops en specialistische ondersteuning aan (jeugd)zorg professionals: Het bieden van ondersteuning aan zorgprofessionals die zich onmachtig voelen in hun omgang met kinderen en (jong)volwassenen die een hulpvraag hebben. Tijdens deze workshops leren we effectieve strategieën en technieken om beter te kunnen inspelen op de behoeften van deze mensen.
Lezingen: Het geven van lezingen over relevante onderwerpen binnen het domein van neurodiversiteit en ontwikkeling, gericht op zowel professionals als ouders.
Mijn doel is om meer inzicht te bieden in de werking van de primitieve reflexen, omdat er op dit moment nog weinig bekendheid over is. Dit inzicht is essentieel voor het begrijpen van de ontwikkeling en het leerproces van kinderen.
Mijn aanbod omvat:
Observaties: Het nauwkeurig in kaart brengen van de behoeften en uitdagingen van leerlingen, zodat gerichte ondersteuning kan worden geboden.
Bewegingsprogramma: Het opzetten van programma's voor studenten om reflexen klassikaal te integreren, speciaal voor diegenen die dit nodig hebben. Deze programma's zijn ontworpen om motorische vaardigheden en zelfvertrouwen te bevorderen, met een focus op het uitdoven van reflexen die een grote invloed hebben op het leerproces. Het is van cruciaal belang om zo vroeg mogelijk in deze processen te investeren, omdat dit het fundament vormt voor de verdere ontwikkeling van het kind. Door het optimaliseren van deze reflexen kunnen we de leercapaciteit en het welzijn van de leerlingen aanzienlijk verbeteren.
Workshops en specialistische ondersteuning voor docenten: Het bieden van ondersteuning aan docenten die zich onmachtig voelen in hun omgang met neurodiverse kinderen en (jong)volwassenen. Tijdens deze workshops leren we effectieve strategieën en technieken om beter te kunnen inspelen op de behoeften van deze leerlingen.
Workshops en specialistische ondersteuning aan (jeugd)zorg professionals: Het bieden van ondersteuning aan zorgprofessionals die zich onmachtig voelen in hun omgang met kinderen en (jong)volwassenen die een hulpvraag hebben. Tijdens deze workshops leren we effectieve strategieën en technieken om beter te kunnen inspelen op de behoeften van deze mensen.
Lezingen: Het geven van lezingen over relevante onderwerpen binnen het domein van neurodiversiteit en ontwikkeling, gericht op zowel professionals als ouders.